شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

باحضور مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان مرکزی تشییع پیکر مطهر جانباز شهید حاج اسماعیل روشن صورت گرفت

باحضور مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان مرکزی تشییع پیکر مطهر جانباز شهید حاج اسماعیل روشن صورت گرفت
تشییع پیکر مطهر شهید جانباز اسماعیل روشن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در اراک برگزار و این مراسم با هدف ارج نهادن به فداکاری‌های شهید روشن و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی در این خصوص گفت: این مراسم به یادآوری فداکاری‌های شهید روشن و ارج نهادن به جانفشانی‌های وی در راه میهن، با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت همراه بود.
وی افزود: پیکر مطهر شهید از مقابل شرکت گاز استان مرکزی عبور و این شرکت با برپایی موکبی به منظور پذیرایی از تشییع‌کنندگان، به رسم ادب و احترام به این شهید والامقام اقدام کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در این خصوص اظهار داشت: حضور در چنین مراسمی وظیفه‌ای ملی و انسانی است و شهید روشن نماینده قهرمانی و عزت مردم ایران اسلامی است و ما باید در پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان کوشا باشیم.
وی همچنین افزود: پذیرایی از تشییع‌کنندگان در این مراسم، بخشی از تعهد ما به پاسداری از ارزش‌های انسانی و روحیه ایثارگری است و این مراسم، تجلی‌گر وحدت و همبستگی مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید