شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، از پروژه گازرسانی در فازهای جدید شهر صنعتی کاوه بازدید کرد

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، از پروژه گازرسانی در فازهای جدید شهر صنعتی کاوه بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در این خصوص گفت: این پروژه با مشارکت شرکت شهر صنعتی کاوه و شرکت گاز استان مرکزی در حال اجراست و شامل ساخت یک ایستگاه ۱۰ هزار متر مکعبی، ۱۰۰۰ متر خطوط تغذیه و بیش از ۷۰۰۰ متر خطوط توزیع است.
وی در ادامه اظهار کرد:این اقدامات زمینه بهره‌مندی صنایع در حال ساخت و راه‌اندازی در منطقه مذکور را فراهم می‌آورد و به توسعه صنعت، رشد تولید، ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی بزرگترین شهر صنعتی غرب آسیا کمک می‌کند.
گفتنی است؛در حاشیه این بازدید، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از شرکت غلات بان، بزرگترین مجتمع تولید روغن خوراکی مرکز کشور، نیز بازدید کرد.
طی این بازدید، تصمیمات لازم برای رفع موانع راه‌اندازی ایستگاه گاز این شرکت اتخاذ گردید.
مجتمع صنعتی غلات بان شامل سه مجموعه مجزا از سیلو‌های ذخیره‌سازی انواع دانه‌های روغنی است که با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در حال ساخت است.
 این مجموعه قادر به انجام عملیات بوجاری، تنظیم دما، رطوبت و رصد دائمی کیفیت محصولات است.
ظرفیت این مجتمع شامل ۲۰۰ هزار تن انبار مواد اولیه، پالایشگاه روغن‌کشی و مخازن دپوی روغن خام با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن و کارخانه تولید خوراک دام از کنجاله حاصل از روغن‌کشی با ظرفیت ۳۲۰ هزار تن در هفته آینده با راه‌اندازی ایستگاه گاز به بهره‌برداری خواهد رسی. کمال آبادی فراهانی در پایان گفت:این بازدیدها نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان در جهت توسعه زیرساخت‌های صنعتی و ارتقاء سطح تولید در منطقه است.
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید