شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری موفق مانور "لحظه صفر" در شهرستان شازند برای آمادگی در برابر حوادث گاز طبیعی

برگزاری موفق مانور "لحظه صفر" در شهرستان شازند برای آمادگی در برابر حوادث گاز طبیعی
مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، از برگزاری موفق مانور "لحظه صفر" در شهرستان شازند برای آمادگی در برابر حوادث گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، وی در این خصوص گفت: در راستای آمادگی و افزایش توان عملیاتی در شرایط اضطراری، مانور "لحظه صفر" بدون اطلاع قبلی در ناحیه و زون شهرستان شازند برگزار شد.
 این مانور در ساعت 4:30 بامداد روز پنجشنبه 26 مهرماه 1403 با حضور مدیرعامل شرکت به وقوع پیوست و با فراخوانی رئیس زون شازند، روسای ناحیه و امداد و تعمیرات ناحیه شازند انجام شد.
کمال آبادی فراهانی در ادامه افزود:در این مانور که بدون اطلاع قبلی آغاز شد، ابتدا تماس با امداد مکانیزه ناحیه شازند برقرار شد و در خصوص یک حادثه فرضی گاز گزارش داده شد.
 پاسخ سریع و موثر واحد امداد نشان‌دهنده آمادگی بالای این تیم بود، به طوری که ماشین امداد در فاصله زمانی 5 دقیقه به محل حادثه فرضی رسید.
همچنین پیگیری مرکز امداد از تماس گیرنده تا اطمینان از عدم وجود حادثه، قابل تقدیر بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به هدف اصلی برگزاری این مانور، تأکید کرد که این اقدامات به منظور ارزیابی عملکرد نیروها و همچنین سنجش زمان پاسخگویی به حوادث احتمالی و حفظ ایمنی شهروندان انجام شده است.
وی همچنین بر لزوم انجام تمرینات منظم و ارتقاء سطح مهارت‌های پرسنل تأکید کرد و گفت که این مانورها به تقویت توانمندی‌های نیروها و بهبود فرآیندهای امداد و نجات کمک می‌کند.
در ساعت ۵:۳۰ صبح مدیر گازرسانی کشور جناب آقای رحمانی طی تماس تلفنی، از شرایط و وضعیت شبکه گاز استان مطلع گردیدند. مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان از تمامی شرکت‌کنندگان در این مانور قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت که ادامه این روند به حفاظت از امنیت و سلامت مردم کمک شایانی خواهد کرد. مانور در ساعت ۷ صبح پایان یافت.

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید