شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی کارکنان شرکت گاز استان مرکزی

برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی کارکنان شرکت گاز استان مرکزی
این همایش با هدف ارتقاء سلامت کارکنان و همراهی خانواده‌ها در فعالیت‌های ورزشی، با حضور ۴۰ خانواده از کارکنان این شرکت به اجرا درآمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی، مدیرعامل این شرکت ، در این همایش گفت: تشویق خانواده‌ها به فعالیت‌های ورزشی، یکی از اهداف اصلی ماست.
وی افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی نه تنها به بهبود سلامت جسمانی کمک می‌کند، بلکه موجب تقویت روابط اجتماعی و افزایش روحیه همدلی در میان کارکنان نیز می‌شود.
کمال آبادی فراهانی گفت: این همایش به همت روابط عمومی و امور ورزش شرکت گاز استان مرکزی سازماندهی شده و با استقبال گرم کارکنان و خانواده‌هایشان روبه‌رو شد.
برگزاری این برنامه، گامی مؤثر در ترویج فرهنگ ورزش در میان کارکنان و خانواده‌های آنان بود و نشان‌دهنده اهتمام شرکت گاز استان مرکزی به مسئولیت اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی کارکنان است، با ادامه چنین برنامه‌هایی، امید می‌رود که سطح آگاهی و علاقه به فعالیت‌های ورزشی در میان خانواده‌ها افزایش یابد. در این همایش ، مسابقات مختلف برای فرزندان، خانم ها و آقایان گرامی برگزار گردیده و هدایایی اهدا شد.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید