شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

104 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان مرکزی در حال اجرا است

104 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان مرکزی در حال اجرا  است
104 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان مرکزی در قالب 14 پروژه در حال اجرا است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تا کنون 112هز ار و 62 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که 474 کیلومتر آن در دولت مردمی سیزدهم بوده است.

 وی گفت: تاکنون 312هزار و 598  انشعاب شهری و روستایی و صنعتی در استان نصب شده که 14هزار و 344  انشعاب مربوط به دولت سیزدهم بوده و از این تعداد انشعاب نیز  پنج هزار و 891  انشعاب شهری، هفت هزار و 659 انشعاب روستایی و 794 انشعاب صنعتی می باشد.

 کمال آبادی فراهانی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان وضع مطلوبی دارد و 100درصد خانوار شهری و 99/2 درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و استان مرکزی به عنوان اولین استان سبز جهت پوشش گازرسانی در کشور می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به کوهستانی بودن و سخت‌گذر بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندبرابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار افزود: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید