شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

راه‌اندازی سامانه تماس خودکار با مشترکین بدهکار و پرداخت قبوض از طریق تلفن

راه‌اندازی سامانه تماس خودکار با مشترکین بدهکار و پرداخت قبوض از طریق تلفن
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از راه‌اندازی سامانه تماس خودکار با مشترکین بدهکار و پرداخت قبوض از طریق تلفن با هدف تسریع در وصول مطالبات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر، سامانه تماس خودکار با مشترکین بدهکار و پرداخت قبوض از طریق تلفن گاز استان راه‌اندازی شد.
 وی افزود: این سامانه باهدف اطلاع‌رسانی به مشترکین بدهکار و تسریع در وصول مطالبات معوقه راه‌اندازی شده است و به‌صورت پیام صوتی با مشترکینی که دارای بدهی هستند تماس گرفته شده و پیامی حاوی میزان بدهی و ضرورت پرداخت آن را اعلام می‌کند.
کمال آبادی فراهانی با بیان اینکه مشترکین می‌توانند از طریق کلید شماره یک همان تماس، به درگاه بانک وصل شده و به‌صورت تلفنی بدهی خود را تسویه کنند اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این سامانه، شاهد افزایش وصول مطالبات و کاهش چشمگیر مطالبات معوقه باشیم.
  وی گفت: ارسال پیام صوتی به مشترکین بدهکار، اعلام میزان بدهی، ضرورت پرداخت هرچه سریع‌تر دیون و ارائه راهنمایی‌های لازم جهت پرداخت از جمله امکانات این سامانه مکانیزه است.
  مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان از مشترکین گرامی خواست با پرداخت به ‌موقع صورت‌حساب‌های گاز خود، یاریگر این شرکت در ارائه خدمات بهتر باشند.

دوشنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید