شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برپایی موکب شرکت گاز استان مرکزی جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)

برپایی موکب شرکت گاز استان مرکزی جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از برپایی موکب شرکت گاز استان مرکزی جهت خدمت رسانی و پذیرایی توسط همکاران این شرکت از زائران اربعین حسینی(ع) باحضور نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین ستاد اربعین استان مرکزی و رضایی دبیر این ستاد خبر داد.
 
 به گزارش روابط ‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی فراهانی گفت: پذیرایی در موکب حضرت زینب (س) این شرکت در خروجی شهرمهاجران واقع در شهرستان اراک به سمت استان های همدان و کرمانشاه از زائران اربعین انجام می شود و شرکت گاز استان علاوه بر توزیع غذای گرم، در اسکان به زائرین اربعین اقدام نموده است .
 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به مشارکت همکاران این شرکت در پذیرایی و توزیع غذا به زائرین اربعین اشاره کرد و گفت: امسال همکاران این شرکت تلاش کردند تا خدمات در خور و شأن زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کنند که این مهم جلوه زیبایی به موکب‌این شرکت داده بود.
 وی اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای زیارتی اربعین حسینی، استقرار موکب این شرکت در خروجی شهر مهاجران به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران عزیز به ‌عنوان مسیر اصلی حرکت زائران به استان های مرزی، فرصت مناسبی است برای پذیرایی از کسانی که با طی نمودن مسافتی به عشق اباعبدالله (ع)، پس از استراحت و پذیرایی، به سفر معنوی خود ادامه دهند.
 کمال آبادی گفت: افزون بر توزیع و طبخ غذای گرم برای زوار، روزانه تعداد قابل‌توجهی آب‌معدنی، شربت، چای، کیک و خرما به‌عنوان میان‌وعده صبح و عصر توزیع و همچنین خدمات پزشکی نیز در بین زائران اربعین ارائه می شود.
    مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اینکه در ایام اربعین این مجموعه تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین بکار گرفت، تصریح کرد: وظیفه همه موکب ها و نهادها، خدمت‌رسانی به زائران برای بر پایی باشکوه حماسه کربلا و اربعین حسینی می باشد.
 
دوشنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید