شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برپایی موکب شرکت گاز استان مرکزی همزمان با مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک

برپایی موکب شرکت گاز استان مرکزی همزمان با مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان اباعبدالله صبح روز یکشنبه چهارم شهریور ماه از میدان فراهان اراک به سمت آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) برگزار شد و شرکت گاز استان مرکزی با برپایی موکب، از عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: موکب این شرکت در کنار دیگر موکب‌های خدماتی، فرهنگی، پذیرایی، از بامداد روز یکشنبه در محل خود در مسیر پیاده روی مستقر بودند و از ساعات اولیه صبح میزبان عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) بودند.
 کمال آبادی گفت: تفاوت برگزاری مراسم پیاده روی امسال با سال‌های گذشته در موضوع فلسطین و غزه است و مردم با چفیه و پرچم‌های فلسطین و موکب‌ها هم با آذین‌بندی با نمادهای فلسطین و محور مقاومت از این مردم مظلوم یاد کردند.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه گفت: موکب شرکت گاز استان مرکزی همزمان با مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر اراک، از آن‌هایی که از کاروان عشق جا ماندند و به هر دلیلی نتوانستند زائر کربلا شوند و به یاد کاروان اسرا و قافله سالار آن، حضرت زینب سلام الله علیها با پای پیاده، راهپیمایی نمودند، پذیرایی نمود.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید