شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

نشست‌تخصصی مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان مرکزی، با هدف بررسی مشکلات و چالشهای پیش رو برگزار شد

نشست‌تخصصی مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان مرکزی، با هدف بررسی مشکلات و چالشهای پیش رو برگزار شد
در راستای بررسی مشکلات و چالشهای مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز استان مرکزی و تبادل افکار برای رفع آنها، نشست صمیمی و تخصصی با حضور مدیریت بهره برداری و روسای نواحی گازرسانی شرکت گاز استان و کارکنان این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، همزمان با هفتم خرداد ماه سالجاری در مجموعه تفریحی امیرکبیر باغک شازند، حمید رمضانی مدیر بهره برداری این شرکت با تاکید بر تعامل و همفکری کارکنان در راستای تعالی و پیشرفت امور و رفع چالشهای پیش روی شرکت گاز استان مرکزی، اظهار داشت: همفکری و استفاده از نظرات کارکنان و متخصصان امر می‌تواند در سیاست گذاری، برنامه ریزی، پیشبرد اهداف و رفع موانع و چالشهای پیش روی شرکت کارساز و موثر باشد.
 وی با بیان اینکه وجود چالشها و مشکلات در یک شرکت یا سازمان یک امر طبیعی است، افزود: می‌توان با استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای موجود در شرکت گامی موثر در راستای رفع موانع برداشت. گفتنی است؛ پی‌گیری وصول مطالبات در سطح استان، برنامه‌ریزی برای انجام انشعابات پراکنده و استفاده از تجربیات سالهای گذشته در راستای انجام به موقع نصب انشعابات قبل از آغاز فصول سرد سال، آماده سازی تجهیزات و امکانات برای زمانهای بحران، الزام پیمانکاران به رعایت تمامی بندهای قراردادی و .... مطرح و مورد بررسی جمعی قرار گرفت.

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید