شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

​مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر اراک، بر مدیریت مصرف گاز طبیعی تاکید نمود

​مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر اراک، بر مدیریت مصرف گاز طبیعی تاکید نمود
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اراک، ضمن ارائه گزارشی از تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان مرکزی و مصارف مشترکین در این مدت، راه اندازی پویش هر خانه یک اتاق گرم، استفاده از دانش آموزان بعنوان همیاران گاز و همچنین تبیین نظام تعرفه گذاری گاز بهای خانگی را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر اراک گفت: با تلاش پرسنل خدوم شرکت گاز استان مرکزی، در حال حاضر تمامی٣٥ شهر و یکهزار و ٢١ روستای استان مرکزی به شبکه گاز طبیعی متصل هستند.


وی در خصوص رعایت دمای آسایش (۱۸ تا ۲۱ درجه) و استفاده از لباس مناسب در خانه‌ها گفت: اگر تمامی مشترکین استان تنها یک درجه دمای هوای خانه را کاهش دهند، از صرفه جویی حاصل شده گاز مصرفی یک روز دو شهرستان محلات و شازند تامین می شود.


کمال آبادی با بیان اینکه هر ساله بیشترین حوادث فوت و خفگی با گاز منواکسیدکربن مربوط به دودکش است،گفت: با آغاز فصل سرد سال بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، متاسفانه تعدادی از هم استانی های عزیز جان خود را به علت مسمومیت با گاز منوکسیدکربن از دست می دهند و امیدواریم مشترکین گازطبیعی با رعایت کامل اصول ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، زمستان آرام وبدون حادثه ای را پشت سر گذارند.


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با دعوت از عموم مردم برای پیوستن به پویش هرخانه یک اتاق گرم، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در این مدت با گرم کردن تنها یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق‌های بلا استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل، مشارکت عملی و فعالانه‌ای در پایداری شبکه‌های گازرسانی در نقاط دور افتاده استان و کشور خواهند داشت.


در پایان مراسم نماز جمعه، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی و بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از نمایشگاه و میزخدمت شرکت گاز استان مرکزی بازدید بعمل آوردند.

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید