مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در خصوص برگزاری این کلاس گفت: آموزش آداب و اصول پذیرایی و تشریفات به کارکنان شرکت گاز استان مرکزی، گامی موثر در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مهدی کمال آبادی فراهانی، در خصوص دوره آموزشی آداب و اصول پذیرایی و تشریفات که با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات به همکاران و مهمانان شرکت برگزار شد، تشریح کرد: ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده به همکاران، مشتریان و مهمانان از دغدغههای اصلی شرکت گاز استان مرکزی می باشد و برنامهریزی و اجرای دوره آموزشی آداب و اصول پذیرایی و تشریفات گامی موثر در جهت تحقق این مهم محسوب میشود.