مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پاسخگویی به 60هزار و 144 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی، توسط مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز استان (194) در سال 1403 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی، مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: از این تعداد پاسخگویی در سال گذشته، برای24 هزار و 194 تماس تلفنی با مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز(194) در سطح استان، گروههای امدادی به منطقه مورد نظر اعزام شده و تعداد 35 هزار و 950 مورد نیز راهنماییهای لازم را دریافت کردند.
کمال آبادی فراهانی با تأکید بر فعالیت شبانه روزی امداد گاز استان گفت: با توجه به اهمیت پایداری گاز خصوصاً در ایام سرد سال و احتمال افت فشار، متمرکز بودن تماسهای ورودی مشترکین بصورت شبانهروزی کمک بسزایی در حفظ و استمرار جریان گاز و جلوگیری از قطع منطقهای گاز دارد.
وی مهمترین عملکرد سامانه امداد مکانیزه 194 را برنامهریزی به موقع امداد رسانان با هدف پاسخگویی فوری به تماسهای شهروندان عنوان کرد و افزود: امدادرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به جهت پیشگیری از وقوع حادثه یا کنترل آن، از اولویت های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه پیامهای امداد گاز در سه دسته خیلی فوری، فوری و عادی اولویتبندی میشوند،گفت: نظارت و پیگیری بر عملکرد نیروهای امدادی از ثبت درخواست تا اتمام عملیات، ثبت گزارشات، ارزیابی، شناسایی نقاط ضعف و قابل بهبود از ویژگیهای مهم مرکز امداد مکانیزه 194 است.
شایان ذکر است به لحاظ اهمیت بالای مانیتورینگ کامل فشار و دما ومصارف ایستگاه های گاز استان، این مهم در شرکت گاز استان مرکزی نیز توسط مرکز امداد مکانیزه در طول شبانه روز بصورت سیستماتیک صورت می پذیرد.