با هدف افزایش آگاهی مشترکین گاز استان مرکزی در زمینه مدیریت مصرف انرژی، بیش از یک میلیون پیامک با محوریت صرفهجویی به آنان ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمالآبادی فراهانی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به اقدامات انجامشده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگسازی در مصرف بهینه گاز، اظهار داشت: شرکت گاز استان مرکزی با هدف آگاهیبخشی و ترویج فرهنگ صرفهجویی، اقدام به ارسال بیش از یک میلیون پیامک آموزشی و اطلاعرسانی برای مشترکین خود کرده است.
وی افزود: این پیامکها که محتوای آنها شامل روشهای بهینه مصرف گاز و نکات کاربردی برای صرفهجویی بوده، به مشترکین بخشهای مختلف از جمله خانگی، تجاری، ورزشی، اداری و مدارس ارسال شده است. کمالآبادی فراهانی توضیح داد: که این اقدامات در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و بهینهسازی مصرف گاز انجام شده و آمار ارسال پیامکها به تفکیک بخشها به این صورت است: ۸۳۰ هزار پیامک در بخش خانگی، ۶۴ هزار و ۵۳۶ پیامک در بخش تجاری، یک هزار و ۹۲۰ پیامک در بخش ورزشی، ۲۴ هزار و ۷۲۴ پیامک در بخش اداری و مدارس و ۲۴ هزار و ۱۱۴ پیامک برای مشترکین در پلههای مصرف ۸ به بالا.
وی همچنین به ارسال پیامکهای ویژه مشترکین پرمصرف در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۵ هزار پیامک با محتوای آموزشی و هشدار درخصوص کنترل و کاهش مصرف گاز به این گروه از مشترکین ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با تأکید بر اهمیت فرهنگسازی در حوزه مصرف بهینه گاز، اظهار کرد: با اطلاعرسانی و ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف گاز، گام مهمی در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشتهایم. امیدواریم با همراهی و همکاری مشترکین گرامی، بتوانیم جامعهای آگاه و مسئول در مصرف انرژی ایجاد کنیم و در ارتقای جایگاه استان مرکزی پیشگام باشیم.
با هدف افزایش آگاهی مشترکین گاز استان مرکزی در زمینه مدیریت مصرف انرژی، بیش از یک میلیون پیامک با محوریت صرفهجویی به آنان ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمالآبادی فراهانی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به اقدامات انجامشده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگسازی در مصرف بهینه گاز، اظهار داشت: شرکت گاز استان مرکزی با هدف آگاهیبخشی و ترویج فرهنگ صرفهجویی، اقدام به ارسال بیش از یک میلیون پیامک آموزشی و اطلاعرسانی برای مشترکین خود کرده است.
وی افزود: این پیامکها که محتوای آنها شامل روشهای بهینه مصرف گاز و نکات کاربردی برای صرفهجویی بوده، به مشترکین بخشهای مختلف از جمله خانگی، تجاری، ورزشی، اداری و مدارس ارسال شده است. کمالآبادی فراهانی توضیح داد: که این اقدامات در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و بهینهسازی مصرف گاز انجام شده و آمار ارسال پیامکها به تفکیک بخشها به این صورت است: ۸۳۰ هزار پیامک در بخش خانگی، ۶۴ هزار و ۵۳۶ پیامک در بخش تجاری، یک هزار و ۹۲۰ پیامک در بخش ورزشی، ۲۴ هزار و ۷۲۴ پیامک در بخش اداری و مدارس و ۲۴ هزار و ۱۱۴ پیامک برای مشترکین در پلههای مصرف ۸ به بالا.
وی همچنین به ارسال پیامکهای ویژه مشترکین پرمصرف در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۵ هزار پیامک با محتوای آموزشی و هشدار درخصوص کنترل و کاهش مصرف گاز به این گروه از مشترکین ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با تأکید بر اهمیت فرهنگسازی در حوزه مصرف بهینه گاز، اظهار کرد: با اطلاعرسانی و ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف گاز، گام مهمی در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشتهایم. امیدواریم با همراهی و همکاری مشترکین گرامی، بتوانیم جامعهای آگاه و مسئول در مصرف انرژی ایجاد کنیم و در ارتقای جایگاه استان مرکزی پیشگام باشیم.