در راستای تحقق پاسخگویی به تماسهای مردمی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، به همراه مسئولین مربوطه شرکت، در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی(مرکز سامد)استانداری مرکزی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری مرکزی 111به بررسی و رسیدگی به درخواستهای مردمی پرداختند و تلاش کردند تا با ارائه راهکارهای مناسب، مشکلات مرتبط با خدمات گازرسانی به مردم شریف استان مرکزی را حل و فصل نمایند.
در این جلسه، مدیرعامل شرکت گاز به اهمیت پاسخگویی به درخواستها و نظرات مردم اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل مستمر، امکان بهبود خدمات و افزایش رضایت شهروندان فراهم گردد و در ادامه گفت:این اقدام نشاندهندهی عزم جدی شرکت گاز استان مرکزی در راستای ارتقاء ارتباط و تعامل با مردم و تامین نیازهای آنها است.
شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با مردم شریف استان در روزهای سه شنبه هرهفته در دفتر مدیر عامل در ساختمان ستاد شرکت گاز استان مرکزی برقرار می باشد و ایشان به صورت رودررو پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان می باشند.