شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

بازدید مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از محل دیتا سنتر حوزهICT شرکت گاز استان مرکزی

بازدید مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از محل دیتا سنتر حوزهICT شرکت گاز استان مرکزی
مظلوم فارسی باف مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با حضور در شرکت گاز استان مرکزی از زیر ساخت های این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و از محل دیتا سنتر این شرکت بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، ابراز امیدواری کرد که با توجه به زیرساخت‌هایی که در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت فراهم ‌شده است، در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، گام‌های مؤثری برداشته شود.
کمال آبادی فراهانی در ادامه تصریح کرد: افزایش کارآیی و اثربخشی فرآیندهای تولید، ثبت ، پردازش و جریان مستمر اطلاعات یکی از مهمترین عوامل ارتقاء بهره وری بوده و تقویت و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، با بکارگیری فن آوری های روز و ارتقاء تجهیزات و بکارگیری نیروی متخصص و متعهد در تحقق اهداف شرکت و استمرار پایدار گازرسانی در سطح استان نقش بسزایی دارد.
دکتر مظلوم فارسی باف مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران ضمن بازدید از زیر ساخت های این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن تقدیر از طراحی و اجرای خوب دیتا سنتر گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در ارائه خدمات باکیفیت ، مستمر ، پایدار، ایمن و بموقع به مشترکین را دارد .

شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید