شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی صورت گرفت:

اهدای یکصد بسته لوازم التحریر، حامی تحصیل کودکان نیازمند کمیته امداد

اهدای یکصد بسته لوازم التحریر، حامی تحصیل کودکان نیازمند کمیته امداد
در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی صورت گرفت: اهدای یکصد بسته لوازم‌التحریر، حامی تحصیل کودکان نیازمند کمیته امداد با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، یکصد بسته به ارزش 600 میلیون ریال لوازم‌التحریر اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، همزمان با بیست و چهارمین روز مهرماه سال جاری، طی مراسمی در این شرکت با حضور کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی و عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، بسته‌های لوازم‌التحریر به ارزش بالغ بر 600 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند وتحت پوشش برگزار شد.
مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اهمیت این اقدام، گفت: ما کارکنان شرکت گاز به عنوان عضوی از جامعه مسئولیت اجتماعی خود را جدی می‌گیریم و همواره در تلاشیم که در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه گام برداریم. این اقدام نه تنها به تأمین نیازهای آموزشی کودکان نیازمند کمک خواهد کرد، بلکه نشان‌دهنده تعهد ما به حمایت از آینده‌سازان کشور است. وی همچنین با اشاره به بخشودگی گاز بهای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد گفت: در راستای کمک به محرومین جامعه مبلغ گاز بهای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد تا سقف الگوی مصرف رایگان می باشد و مصرف بیشتر از الگوی مصرف را باید مشترک پرداخت نماید.
عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در سخنانی این اقدام نیکوکارانه را ستود و بر اهمیت همکاری‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: این اقدام نمایانگر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت گاز و عزم آن برای ارتقای کیفیت زندگی در جامعه و حمایت از خانواده‌های نیازمند است. در پایان این مراسم به پاس قدردانی از همکاری های مدیرعامل شرکت گاز استان و همکاران دخیل در امر مسئولیت اجتماعی شرکت، لوح تقدیر از طرف مدیر کل کمیته امداد، تقدیم شد.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید