شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش های پرسنل نیروی انتظامی جهت برقراری و حفظ امنیت در کشور گفت: اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد،رشد اقتصادی و فعالیت‌های اجتماعی مردم به خطر افتاده و شاهد شکوفایی اقتصادی و شادابی جامعه نخواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی  در دیدار با سردار رفیعی کیا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در سایه امنیت کنونی که حاصل زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح به خصوص نیروهای انتظامی است به رشد و شکوفایی اقتصادی رسیدیم.

 سردار رفیعی کیا با اشاره به اینکه نیروی دلیر انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد :نیروی انتظامی عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است و هم اینک با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار خود، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید. ایشان از شرکت گاز استان بابت اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها ، قدردانی نمودند.

شایان ذکر است در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی باحجت الاسلام کریمیان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مرکزی نیز دیدار نمود.

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید