شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری بیش از23 هزار نفر ساعت آموزش در شش ماهه اول سال 1403

برگزاری بیش از23 هزار نفر ساعت آموزش در شش ماهه اول سال 1403
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در مورد اهمیت آموزش نیروی انسانی بیان داشت : منابع انسانی کارآمد باعث افزایش سرمایه، بهره برداری از منابع مختلف و پیشرفت روز افزون نیروی انسانی و پیشرفت سازمانی می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مهدی کمال آبادی فراهانی ادامه داد : این امرگویای این است که همه افراد یک سازمان موظف به ارتقای سطح دانش خود هستند و از طرفی مدیران سازمان هم موظف به حرکت دادن اعضای سازمان به سمت دانش روز هستند، به همین دلیل درسال های اخیر آموزش ضمن خدمت کارکنان درسازمان ها از جایگاه خاصی برخوردار است.
کمال آبادی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را آشنایی با مسیر پیشرفت شغلی دانست و اضافه کرد: توجه به رویکردهای نوین در امر آموزش نیروی انسانی بسیار جدی است زیرا سرمایه گذاری در امر آموزش، افزایش بهره وری نیروی انسانی را به دنبال دارد وکارکنان در مسیر شغلی خود به انواع آموزش ها نیازمند هستند تا توانمندی های خود را توسعه داده و بهره وری سازمانی را ارتقاء بخشند.
وی افزود: توسعه منابع انسانی براساس نیازهای حال و آینده هم راستا با چشم انداز و اهداف سازمان از طریق آموزش محقق می گردد که می تواند منجر به پویایی و بهبود مستمر و کاهش هزینه ها گردد .
به همین منظور در شش ماهه نخست سال 1403  با برگزاری 40 دوره آموزشی در زمینه  فنی تخصصی ، HSE، و بهبود مدیریتی میزان 23هزار و 250 نفر ساعت آموزش در سطح شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردیده که  با توجه به اهمیت مسائل ایمنی و پیشگیری از حوادث،  بیش از 10هزار نفر ساعت آموزشی اجرا شده متعلق به آموزش های HSE بوده است .

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید