شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دیدار صمیمی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با مدیر کل نوسازی مدارس استان

دیدار صمیمی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با مدیر کل نوسازی مدارس استان
مهدی کمال آبادی فراهانی، مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با هدف هم اندیشی و بررسی فضاهای آموزشی و پرورشی در زمینه ایمنی و مصرق بهینه گاز، با جواد لنجابی مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی گفت: مدارس بهترین گزینه برای آموزش جامعه هستند، زیرا آموزش و فرهنگ سازی باید از سنین پایین آغاز و تبدیل به یک فرهنگ شود.

وی افزود : سال گذشته شرکت گاز استان مرکزی با بررسی مناطقی از استان که دارای حادثه ناشی از گاز طبیعی بودند، با اعزام کارشناسان به مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه، به آموزش ایمنی و مصرف بهینه گاز پرداختند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در خصوص بهینه سازی موتورخانه های مدارس گفت: مدرسه حاج عراقچی اراک، یکصدمین مدرسه  استان بود که موتورخانه این مکان توسط شرکت گاز استان مرکزی  به صورت رایگان بهسازی شد و به بهره برداری رسید.

کمال آبادی فراهانی گفت: بهسازی موتورخانه ها شامل عایق بندی، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر و تعمیرات مورد نیاز می شود که با این کار مانع از به هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه مصرف گاز خواهد شد.

در پایان این جلسه هر دو طرف تصمیم همکاری بیشتر در زمینه های آموزشی، فرهنگی و بهسازی و هوشمند سازی موتورخانه های مدارس گرفتند.

یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید