در راستای تحقق برنامههای حقوق شهروندی و تکریم اربابرجوع در شش ماهه ابتدایی سال جاری 62 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شده است.
به گزارش روابطعمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی، مدیرعامل شرکت گاز این استان، خدمترسانی به مردم را نعمت و توفیقی دانست که باید از آن به بهترین نحو باهدف رسیدگی به خواستهها، دغدغهها، پیشنهادها و حل مسائل و مشکلات آنان استفاده کرد.
وی با اشاره به برنامههای هفتگی ملاقات مردمی در شرکت گاز استان مرکزی گفت: برنامه ملاقات عمومی و دیدار چهرهبهچهره با مردم از برنامههای مهم و بااهمیت شرکت است که سهشنبههای هر هفته انجام میشود و دراینرابطه هم استانیهای گرامی با هماهنگی قبلی، مشکلات و درخواستهای موردنظر خود را بهصورت حضوری بیان کرده و مورد بررسی و پیگیری قرار میگیرد که در شش ماهه نخست سال، 62 دیدار انجام و مشکلات و درخواستهای مردم در حوزههای مختلف گازرسانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
کمال آبادی فراهانی اظهار داشت: دیدار چهرهبهچهره مردم با مسئولان علاوه بر آگاهی از دیدگاههای مردمی، در زمینه حفظ ارزشهای نظام نیز مؤثر است. تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان مرکزی سرلوحه اقدامات همکاران ما قرار دارد و تا این لحظه تمام تلاش کارکنان ما این بوده که مشکلات مشترکین دراسرعوقت بررسی و رسیدگی شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی یادآور شد: مشترکین گاز علاوه بر دیدار چهرهبهچهره، میتوانند از طریق سامانهCRM، سامانه تلفنی ارتباط مردمی ۱۵۹۴ و نیز میز خدمت در تمامی ادارات گازرسانی مناطق و نواحی استان مرکزی نسبت به بیان سؤالات و رفع مشکلات خود اقدام کنند. تمامی این امکانات باهدف عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرفهجویی در وقت مشترکین گاز فراهم شده است. همکاران ما در شرکت گاز استان مرکزی با سعهصدر، تکریم و حسن اخلاق، پاسخگوی اربابرجوع هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات آنان برطرف شود.