شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

آیین بهره برداری از یکصدمین موتورخانه بهسازی شده مدارس استان مرکزی برگزار شد

آیین بهره برداری از یکصدمین موتورخانه بهسازی شده مدارس استان مرکزی برگزار شد
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از بهسازی موتورخانه مدارس استان مرکزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی در این خصوص گفت: شرکت ملی گاز ایران در راستای سیاست های کلان وزارت نفت مبنی بر بهینه سازی مصرف گاز طبیعی، کاهش آلودگی هوا و هزینه مشترکان، طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و ورزشی را در دستور کار قرار داده است تا با حمایت مالی و فنی از آن دسته از مشترکان گاز طبیعی که دارای سیستم موتورخانه مرکزی گرمایشی هستند، نسبت به بررسی وضعیت فنی آنها به صورت رایگان اقدام کرده و با اختصاص پرداخت هزینه های لازم توسط شرکت ملی گاز ایران، سیستم موتور خانه مشترکان را در بخش های سرویس، تنظیم مشعل، عایق کاری تاسیسات و نصب دستگاه رسوب گیر اصلاح و بهینه سازی کند.
وی درباره بهسازی موتورخانه مدارس افزود: با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال توانستیم یکصد موتورخانه مدارس را بهسازی کنیم و حدود 180مدرسه باقی مانده را در آینده نه چندان دور مورد بهسازی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان گفت: مشترکین خانگی، تجاری، اداری و ... دارای سیستم موتورخانه در مرحله اول این طرح میتوانند با ورود به سامانه ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها به آدرسgoc.nigc.ir  ثبت نام کرده و از خدمات  شرکت گاز در این زمینه استفاده کنند.

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید