شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

آغاز اجرای طرح همیار گاز در استان مرکزی

آغاز اجرای طرح همیار گاز در استان مرکزی
به گزارش روابط‌عمومی شرکت استان مرکزی همزمان با سوم مهر ماه، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت استان مرکزی با حضور در مدرسه ابتدایی حاج عراقچی اراک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: این طرح باهدف آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت الهی در مدارس استان آغاز شده تا دانش‌آموزان با مضامین و مفاهیم مرتبط با حوزه ایمنی و مصرف بهینه گاز بیشتر آشنا شوند.

 وی با اشاره به تحت پوشش قراردادن بیش از هفتصد هزار مشترک گاز در کل استان، رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی را الزامی دانست و ضرورت دارد قبل از به‌کارگیری وسایل گازسوز در زمستان از عملکرد آن اطمینان حاصل کرد.
 مدیرعامل شرکت استان مرکزی ادامه داد: بازبینی دودکش و بررسی اتصالات وسایل گازسوز و داغ بودن دودکش در زمان استفاده از مهم‌ترین نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی است.
 وی دانش‌آموزان خصوصا" در مقطع ابتدایی را مهم‌ترین همیاران شرکت گاز در نهادینه‌سازی فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان، وارثان آینده این مرزوبوم بوده و ضرورت دارد با اهمیت گاز طبیعی برای توسعه و رفاه و پیشرفت بیشتر آشنا شوند و باید نسبت به رعایت دمای رفاه یعنی 18 تا 21 درجه در منازل خود و با پوشیدن لباس گرم در فصل سرما دقت نمایند.
  لازم به ذکر است برنامه همیار گاز به‌صورت نمادین در دبستان حاج عراقچی اراک آغاز شد و با برنامه‌های متنوعی شامل حضور تن‌پوش آقای ایمنی، طرح سوالات مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی و اهدای جوایز به دانش آموزانی که پاسخ صحیح دادند و اطلاع‌رسانی اهمیت مصرف بهینه و ایمن از گاز، برگزاری مراسم و توزیع اقلام آموزشی و تبلیغاتی همراه بوده است.

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید