شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

نشست هم اندیشی با پیمانکاران و تامین کنندگان گاز استان مرکزی برگزار شد

نشست هم اندیشی با پیمانکاران و تامین کنندگان گاز استان مرکزی برگزار شد
همزمان با دهم مرداد ماه، نشست هم اندیشی پیمانکاران و تامین کنندگان گاز با حضور مدیرعامل، معاونین و روسای شرکت گاز استان مرکزی در سالن همایش این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در نشست هم اندیشی با پیمانکاران و تامین کنندگان گاز ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین به بیان گزارشی از وضعیت شرکت گاز در زمینه های مختلف پرداخت. کمال آبادی فراهانی با بیان اینکه هم اکنون شرکت گاز استان مرکزی به همه خانوارهای شهری و بیش از 81/99 درصد خانوارهای روستایی استان گازرسانی نموده است، اظهار داشت: تحقق این مهم با همت و تلاش خانواده بزرگ شرکت گاز بویژه پیمانکاران تلاشگر این شرکت میسر شده است.
وی با اشاره به این موضوع که در راستای انجام رسالت کاری خود و در جهت خدمات‌رسانی مستمر به مردم و همچنین ایجاد زیر ساخت‌های گازرسانی در استان طی سال گذشته تعداد 106 مورد پیمان با پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان مختلف منعقد کرده است تصریح کرد: از این تعداد 70 مورد معامله (اعم از مناقصه و استعلام) در بخش طرح‌های عمرانی، 25 مورد در بخش جاری و پشتیبانی و 11 مورد در بخش خرید کالا بوده است. کمال آبادی در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات پیش روی پروژه های در حال اجرا و آتی و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری را حل نموده و مدیریت نماییم.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با کمک و همراهی همه پیمانکاران و تامین کنندگان شرکت گاز، در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گرامی گام های بلندتری برداشته شود. در ادامه این نشست که در فضایی دوستانه برگزار شد پیمانکاران و تامین کنندگان شرکت به بیان مشکلات و مسائل حوزه کاری خود پرداخته و پاسخ های آن از طرف مدیرعامل، معاون مهندسی و روسای شرکت ارائه گردید.

در پایان این مراسم بر اساس ارزیابی های بعمل آمده به تعدادی از پیمانکاران و تامین کنندگان برگزیده در زمینه های اجرایی، خدماتی و تامین کالا و همچنین از عوامل موثر در پروژه جابه جایی شبکه گاز در روستای آهنگران، با اهدای لوح تقدیر و هدایا، تجلیل بعمل آمد.


یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید