شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دومین جلسه مشاوره تغذیه در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد

دومین جلسه  مشاوره تغذیه در شرکت گاز  استان مرکزی برگزار شد
مرحله دوم مشاوره تغذیه در روز سه شنبه 22 خرداد سال ۱۴۰۳ با حضور کارشناس تغذیه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در این باره گفت: سلامت کارکنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از اولین اولویت های مدیران ارشد سازمان می باشد.
وی افزود: با توجه به تحلیل های ناشی از گزارشهای دریافتی مربوط به نتایج معاینات دوره ای، بیماری های مزمن غیر واگیر نظیر اضافه وزن، چاقی، دیابت، فشارخون و .... در بین کارکنان شرکت رو به افزایش می باشد، بنابراین  تغذیه مناسب و سالم می تواند در سلامت و کنترل چنین بیماری ها مؤثر واقع گردد و از توسعه بیماری ها و عوارض مربوط به آن ها پیشگیری نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این راستا امور HSE شرکت گاز استان مرکزی ضمن مطرح کردن این مسئله درکمیته سلامت، استفاده از خدمات مشاور تغذیه را در دستور کار خود قرار داده و در جهت این امر از کارشناس تغذیه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دعوت به عمل آورد و طی دو جلسه بیش از 40 نفر از همکاران این شرکت مورد مشاوره  قرار گرفتند و به بعضی از این افراد برنامه غذایی ارایه گردید.


دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید