شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اهم فعالیت روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی درسال1402 در حوزه فرهنگ ‌سازی

اهم فعالیت روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی درسال1402 در حوزه فرهنگ ‌سازی
شرکت گاز استان مرکزی در سال گذشته باهدف فرهنگ‌سازی و ایجاد تغییر در نگرش عمومی نسبت به استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، اقدامات متنوع و گسترده‌ای را انجام داده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ضمن بیان مطلب فوق افزود: طی سال 1402 در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای شرکت گاز 90مورد خبر و 160 مورد مصاحبه تهیه و انجام شده است.
کمال آبادی فراهانی با اشاره به تهیه و تولید مستند "تبلور اراده" و پخش از شبکه آموزش افزود: در حوزه تولیدات رسانه‌ای طی سال گذشته 10 مورد مستند، 20 مورد موشن و 80 مورد کلیپ تهیه شده است.
 وی ضمن تجلیل از اقدامات نوآورانه و اختصاصی روابط‌عمومی در فرهنگ‌سازی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی افزود: برگزاری همایش همیار گاز در شهرهای ساوه، خمین و آشتیان در استان مرکزی و استقبال خوب دانش آموزان از این برنامه ها از اقدامات برجسته و ماندگار سال گذشته بوده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: از اقدامات شایان ذکر در سال گذشته در این خصوص می توان از چاپ و نصب بنر در ورزشگاه آزادی تهران و امام خمینی(ره) اراک در هنگام بازی های لیگ برتر فوتبال جهت فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه نام برد و همچنین چاپ بیش از 1000 متر بنر، چاپ و توزیع پنج هزار جلد دفتر، اکران 20 مورد بیلبورد، نصب 10مورد استرابورد و عقد قرارداد با صداوسیما جهت پخش تیزرهای آموزشی و ایمنی و طراحی بیش از 30 مورد فایل گرافیکی از سایر اقدامات در حوزه فرهنگ‌سازی روابط‌عمومی بوده است.

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید