شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

انعقاد 106 پیمان گازرسانی در کمیسیون مناقصات شرکت گاز استان مرکزی

انعقاد 106 پیمان گازرسانی در کمیسیون مناقصات شرکت گاز استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از انعقاد 106 پیمان جاری، عمرانی و امور تدارکات و عملیات کالا توسط این شرکت در سال گذشته خبر داد.

 به گزارش عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی فراهانی در تشریح این خبر گفت: شرکت گاز استان مرکزی در راستای انجام رسالت کاری خود و در جهت خدمات‌رسانی مستمر به مردم و همچنین ایجاد زیر ساخت‌های گازرسانی در استان طی سال گذشته تعداد 106 مورد پیمان با پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان مختلف منعقد کرده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد 70 مورد معامله (اعم از مناقصه و استعلام) در بخش طرح‌های عمرانی، 25 مورد در بخش جاری و پشتیبانی و 11 مورد در بخش خرید کالا بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه افزود: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی یکی از راهکارهای کلیدی در جهت افزایش بهره‌وری، مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و مدیریت تخصیص منابع سازمانی است.

کمال آبادی فراهانی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت امور قراردادهای شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: تمامی مراحل شامل انتخاب پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان پیمان‌های فوق، مراحل تخصیص و تأمین اعتبار، طراحی و تکمیل نقشه‌ها و سایر موارد در سایت‌های مربوطه از جمله پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات، سایت شرکت گاز استان مرکزی، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و پایگاه اطلاعات قراردادها درج می‌شود.

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید