شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

در سال گذشته 20 مانور مقابله با بحران در شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید

در سال گذشته 20 مانور مقابله با بحران در شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری 20 مورد مانور در سطوح B، A وC و موضوعات مختلف با مشارکت حدود 420 نفر از همکاران واحدهای مختلف شرکت در سال 1402 خبر داد.

 به گزارش روابط ‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی مهدی کمال آبادی فراهانی با اعلام این خبر اظهار کرد: از تعداد 20 مورد مانور، 14 مورد مانور در حوزه مدیریت بحران شامل نشت گاز، انفجار و آتش‌سوزی در شبکه توزیع و افت فشار ایستگاه­های تقلیل فشار و تعداد 6 مورد مانور نیز در حوزه پدافند غیرعامل شامل تهدید امنیتی، خرابکاری و سرقت است.

 وی هدف از برگزاری این مانورها را ایجاد آمادگی و توانمندسازی نیروی انسانی در زمان وقوع بحران­های محتمل عنوان کرد و در ادامه افزود: ارزیابی میزان آماده ‌به ‌کار بودن و صحت عملکرد تجهیزات در برابر تهدیدات و بحران‌های احتمالی، تقسیم مسئولیت‌های افراد در شرایط اضطراری و برآورد میزان نیازهای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات از دیگر اهداف برگزاری این مانورها است.

 کمال آبادی فراهانی در پایان با اشاره به لزوم ادامه آمادگی نیروهای شرکت گاز استان مرکزی در برابر حوادث تصریح کرد: به همین منظور در سال جدید 22 مورد برنامه شامل اجرای مانور، برگزاری جلسات هماهنگی و ارزیابی، تهیه گزارش مانور، مستندسازی، تکمیل فرم اقدام اصلاحی و پیگیری رفع موارد نامنطبق با موضوعات مختلف پدافند غیرعامل و مدیریت بحران پیش‌بینی شده است.

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید