شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

ارسال بیش از دو میلیون پیامک مصرف بهینه گاز در استان مرکزی

ارسال بیش از دو میلیون پیامک مصرف بهینه گاز در استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از ارسال دومیلیون و چهار هزار و 449 پیامک مصرف بهینه به مشترکان گاز طبیعی در استان مرکزی طی سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی فراهانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پیامک‌ها طی سال گذشته و در 3 نوبت برای مشترکین ارسال شده است.

وی همچنین با اشاره به ارسال 261 هزارو 34 پیامک هشدار به مشترکین بد مصرف گاز طبیعی طی بازه زمانی ذکر شده، تصریح کرد: این پیامک‌ها نیز طی 10 نوبت و برای چند مرتبه به مشترکینی که مصرف گاز آن‌ها در پلکان‌های 8 تا 12 قرار گرفته بود، ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی  هدف از ارسال این پیامک‌ها را نهادینه ‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی عنوان کرد و در ادامه افزود: اطلاع ‌رسانی سیاست‌های تشویقی و بازدارنده دولت در جهت مدیریت مصرف گاز طبیعی و یادآوری نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی از دیگر مضامین پیامک‌های ارسال به مشترکان گاز طبیعی است.

  کمال آبادی فراهانی در پایان با بیان اینکه همراهی شهروندان با سیاست‌های شرکت ملی گاز ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که مردم عزیز از سختی استخراج گاز طبیعی، پالایش و ارزش واقعی آن آگاه شوند، یقیناً در قبال این نعمت خدادادی احساس مسئولیت بیشتری خواهند کرد.

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید