شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

استمرار اجرای طرح‌های توسعه و پایداری گازرسانی در سطح استان مرکزی

استمرار اجرای طرح‌های توسعه و پایداری گازرسانی در سطح استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از استمرار اجرای طرح‌های توسعه و پایداری گازرسانی استان در سال جاری خبر داد.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی با اشاره به اهداف و برنامه‌های شرکت گاز استان مرکزی در سال 1403 اظهار داشت: با توجه ‌به اهمیت صنعت گاز به ‌عنوان پیشران اقتصاد کشور و نقش بی‌بدیل آن در رشد و توسعه تولید، ایجاد آرامش و آسایش در جامعه، اهداف و برنامه‌های شرکت گاز استان مرکزی ترسیم و در دستور کار قرار گرفته است.
 وی استمرار اجرای طرح‌های توسعه و پایداری گازرسانی در سطح استان را از جمله برنامه‌های مهم شرکت اعلام کرد و افزود: برنامه استمرار و پایداری گاز در چهار بخش گازرسانی شهری، روستایی، صنعتی (واحدهای تولیدی و خدماتی) و تجاری با تعامل و هم‌فکری با کارشناسان شرکت گاز استان مرکزی تدوین شده و در طول سال عملیاتی خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به برنامه‌های شرکت در بخش گازرسانی شهری اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه ‌به بهره‌مندی تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی، توسعه در این بخش، مربوط به اجرای پروژه‌های گازرسانی در قالب توسعه شبکه، حفرات خالی و نصب انشعابات جدید بر مبنای تقاضاهای موجود به‌ویژه در بخش پروژه‌های مربوط به نهضت ملی مسکن پیگیری خواهد شد .
 وی با اشاره به توجهات دولت مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های توسعه در روستاها در راستای محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: برای فراهم‌شدن زیر ساخت‌های لازم و ارائه نعمت پاک و ایمن گاز طبیعی که موجب ارتقای خدمات به روستاهای استان است، گازرسانی به  چهار روستا در حال اجرا بوده و طراحی گازرسانی به چهار روستا نیز انجام شده است.
کمال آبادی فراهانی به برنامه‌های شرکت در بخش صنعتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردمی است، ایجاد بسترهای لازم برای توسعه گازرسانی در بخش صنعتی یک امر کلیدی است.

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید