شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

شرکت گاز استان مرکزی با شرکت در پنجمین همایش ملی جشنواره نشان تعالی HSEدر سطح کشور موفق به کسب گواهینامه تعهد به HSE تک ستاره گردید

شرکت گاز استان مرکزی با شرکت در پنجمین همایش ملی جشنواره نشان تعالی HSEدر سطح کشور موفق به کسب گواهینامه تعهد به HSE تک ستاره گردید
در پنجمین جشنواره نشان تعالی HSEدر سطح کشور که در روزهای ۹ و ۱۰ خردادماه۱۴۰۳ درمحل تالار علامه امینی (ره)کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، شرکت گاز استان مرکزی درکنار شرکت های گاز استانی، شرکت های بزرگ فولاد و مس موفق به کسب گواهینامه تعهد به HSE تک ستاره گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه یکی از راهکارهای استراتژیک شرکت، استقرار سیستم HSE به منظور حفظ و صیانت از نیروی انسانی و همچنین صیانت از محیط زیست می باشد، لذا این پروژه با دقت نظر ویژه مورد برنامه ریزی قرار گرفت و استقرار سیستم با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی همکاران ستادی و شهرستانی جهت تدوین و بازنگری مدارک و مستندات شرکت به سرانجام رسید.
 کمال آبادی فراهانی افزود: هدف اصلی استقرار HSE کاهش ریسک ها و مخاطرات و همچنین جنبه های محیط زیستی است و این موضوع خود یک فرصت مناسبی بود که با تعاملات انجام شده تاثیرگذاری متقابل بین سیستم مدیریت HSE با سایر سیستم های در حال استقرار ایجاد شود که باعث قوام و دوام آن گردد. وی اصل مدیریت تغییر که یکی از مهمترین مباحث HSE به شمار می رود را از جمله دستاوردهای استقرار این سیستم دانست که با تمرکز بر این اصل تمامی ریسک های پنهان و تله های مرگ می تواند به خوبی کشف، شناسایی و با تعریف اقدامات کنترلی اصلاح گردد.
 مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی اخذ گواهینامه سیستم مدیریت HSE را به منزله پایان کار ندانست بلکه به معنی آغاز حضور شرکت در مسیر حرکت به سوی تعالی و صیانت از دارایی های شرکت و محیط زیست خواند و افزود: این میسر نخواهد بود مگر به همت و مشارکت حداکثری همکاران شرکت. کمال آبادی فراهانی با تبریک اخذ این گواهینامه به کارکنان شرکت، بهبود مستمر در امر ممیزی های مراقبتی را از انتظارات شرکت از همکاران دانست که مدیریت ارشد شرکت نیز متعهد به رعایت آن خواهد بود.
 لازم به ذکر است که گواهینامه مذکور بالاترین گواهینامه کسب شده در بین شرکت های گاز استانی بوده و گواهینامه تعهد به HSE تک ستاره می باشد.

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید