شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی " بهار در بهار" در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی " بهار در بهار" در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی "بهار در بهار" شرکت گاز استان مرکزی در روز پنجشنبه ۱۰خرداد سال ۱۴۰۳ با حضور آل یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی، طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رییس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران وهیئت همراه و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و پانزدهمین دوره مرحله مقدماتی مسـابقـات قـرآنـی کـارکنـان و همسران با عنوان «بهار در بهار»با حضور ۲۲۵شرکت کننده در شهر اراک برگزار شد. مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی ضمن خیرمقدم به مدعوین و شرکت کنندگان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت و آرزوی بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات معنوی قرآن، گفت: قرآن کریم، نور هدایت است و ما هر چه داریم به برکت این کتاب الهی است. وی رشد و تعالی معنوی و اخلاقی جامعه را در گرو توجه هر چه بیشتر به تعالیم الهی و بویژه قرآن کریم دانست و افزود: به لطف الهی تعداد شرکت کنندگان امسال نسبت به دوره قبلی رشد چشم گیری داشته که جای بسی خوشحالی و خرسندی است، چرا که این امر بیانگر اقبال و توجه روز افزون خانواده های محترم کارکنان شرکت گاز استان مرکزی به مقوله های دینی و معنوی است.

کمال آبادی فراهانی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن، یکی از اقدامات و راه های ترویج قرآن کریم است و شرکت گاز استان مرکزی در این راستا به وظیفه خود عمل کرده و همگام با فعالان عرصه قرآن و فرهنگ، سالانه این مسابقات را برای حضور منتخبین در مرحله کشوری مسابقات شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌نماید. وی ضمن بیان اینکه با شرکت ۲۲۵نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز مرکزی شاهد رشد ۱۰۰ درصدی هستیم اظهار داشت: شرکت کنندگان در رشته های مختلف شامل نهج البلاغه، مفاهیم قرآن، سیره اهل بیت، صحیح خوانی قرآن، اذان، قرائت قرآن، حفظ تخصصی قرآن، حفظ عمومی قرآن، قصه گویی و قرائت تقلیدی قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند. شایان ذکر است امسال برای اولین بار در این دوره از مسابقات، بخش هنری که شامل عکاسی، خوشنویسی و خطاطی می‌شود اضافه شد.

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید