مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت:طرح پژوهشی تحلیل ذی نفعان این شرکت با هدف شناسایی انتظارات و نیازهای مخاطبان به منظور ارائه خدمات شایسته و مناسب کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، محمدرضاسمیعی، با اعلام این خبر، گفت: به منظور سنجش علمی میزان رضایتمندی ذی نفعان از خدمات شرکت گاز و در راستای ارائه خدمات بهتر و رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر فرآیندهای جاری، طرح پژوهشی تحلیل ذی نفعان بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران در قالب پروژه ای تعریف و مقرر شد انتظارات ذی نفعان شرکت گاز در 11 بخش مجزا شامل: مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، ذینفعان اصلی، تأمین کنندگان کالا، پیمانکاران اجرایی، پیمانکاران خدماتی و همچنین کارکنان رسمی و غیر رسمی شناسایی و رضایت آنها مورد سنجش قرار گیرد.سمیعی در ادامه افزود: شرکت گاز استان مرکزی در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن، افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا طرح مذکور در مرکز استان و سایر شهرستان ها به صورت مجازی ومصاحبه های کیفی و تکمیل پرسشنامه و با حضور تیم مجری از پارک علم وفناوری اجرا خواهد شد که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژههای بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و سازمان را در جهت پیشرف هر چه بیشتر سوق دهیم.